3:57
THIS WEEK 6.16-22
569 үзсэн
2:44
Эстон улс нийтийн тээврийн үйлчилгээгээ үнэгүй болгоно
1138 үзсэн
2:10
This week 6.9-15
641 үзсэн
3:59
Бичил хуванцрын хор хөнөөл
954 үзсэн
1:27
Майкрософт Гитхабыг 7,5 тэрбум ам.доллароор худалдан авлаа
2065 үзсэн
8:24
#Ангарпедиа: Домогт ялалтууд
2509 үзсэн
1:27
Таны гар утас хэр бохир вэ?
1013 үзсэн
3:34
This week 6.2-6.8
359 үзсэн
2:32
Эмгэн хумсны “бизнес”
730 үзсэн
2:11
Япон улсын хүн ам буурч байна
2125 үзсэн
1:29
Хүлэмжийн хийг багасгах технологи
863 үзсэн
2:2
Эйнштейний харьцангуйн тусгай онолыг хялбаршуулсан бичлэг
72 үзсэн
2:29
92 сая хэрэглэгчийн мэдээллийг хакджээ
1043 үзсэн
1:19
Ажлын бүтээмжийн оргил үе
2037 үзсэн
2:22
Жирэмсэн үед эмэгтэйчүүдийн дуу хоолой өөрчлөгддөг үү?
1189 үзсэн
2:6
Төрийн үйлчилгээнд блокчэйн технологи ашиглана
1056 үзсэн
2:15
Дэлхийн ван гараг дээрх элсэн манханы бүтэц
1385 үзсэн
3:41
This week 5.26-6.1
565 үзсэн
4:54
Архи уу? Хор уу?
2779 үзсэн
2:5
Элсэн цөлд ногоо тарих технологи
1130 үзсэн
2:58
Фэйсбүк, Твиттерт улс төрийн сурталчилгааг журамлана
910 үзсэн
2:7
Хуванцар иддэг энзим
2178 үзсэн
2:4
Сэтгүүлчийн аллагыг хуурамчаар зохион байгуулжээ
727 үзсэн
2:12
Тархины багахан хэсгийг лабораторийн аргаар гарган авчээ
796 үзсэн
2:16
5G сүлжээ хэр хурдан бэ?
1899 үзсэн
2:5
Энэ шинэ төрлийн зэвсэг үү?
2490 үзсэн
2:47
Дроноор илгээмж хүргэх үү?
633 үзсэн
2:7
Италийн шинэ засгийн газар
610 үзсэн
1:18
Нарны эрчим хүчний шинэ шийдэл
1373 үзсэн
9:31
Заавар
1156 үзсэн
"Facebook"-ийн шинэ тохиргоо
"Facebook"-ийн шинэ тохиргоо

Фэйсбүк компани шинэ тохиргоотой боллоо. Фэйсбүкийн зарим нэг пэйж хуудсыг хүмүүс “like” дарсан эсвэл дагасан эсэхээ мэдээгүй байхад мэдээлэл гарч ирээд байдаг. Яг үүний эсрэг Фейсбүк компани шинэ тохиргоо гаргалаа.

Энэ нь фэйсбүк, инстаграм хаягуудаар дамжуулан АНУ-ын эсрэг улс төрийн шинжтэй суртал ухуулга хийж байсан Кремлинтэй шууд холбоотой ажилладаг судалгааны нэгэн агентлагийн үйл ажиллагаа ил болсонтой холбоотой аж. Тус агентлагийн хийсэн сурталчилгааг АНУ-ын 10 сая орчим хэрэглэгч үзжээ. Үүнтэй холбоотой суртал ухуулгын шинжтэй хуудсыг хэрэглэгч дагаж байгаа эсэхийг шалгадаг нэмэлт тохиргоо хийгдсэн байна.

Хэрэглэгч “Help Center” буюу тусламжийн төвд хандаж уг тохиргоог хийх юм. Фейсбүк компани 2016 оны ерөнхийлөгчийн сонгуулиас хойш хуурамч мэдээлэлтэй эрс тэмцэж эхэлсэн юм. Учир нь 2016 оны АНУ-ын ерөнхийлөгчийн сонгуулийн сурталчилгааны үйл ажиллагааны үеэр хилийн чанадаас буюу тэр дундаа ОХУ-аас хуурамч хаягуудаар дамжуулан санаатайгаар ташаа мэдээлэл түгээж байсныг фэйсбүк компани тухайн үед мэдэж байсан ч АНУ-ын Засгийн Газарт анхааруулаагүй хэмээн шүүмжлэлд өртөөд байгаа билээ.

Тэд мөн “FAKE NEWS” буюу хуурамч мэдээлэл таних шинэ алгоритм  нэвтрүүлэхээр зэхэж байгаа бөгөөд сурталчилгааны аюулгүй байдлыг улам сайжруулахаар ажиллаж байгаа аж.

 

 

 

Эх сурвалж: Facebook