1:4
Лазер буу
2453 үзсэн
4:19
#Ангарпедиа: Монгол Улсын зэвсэгт хүчин
2051 үзсэн
2:40
This week 6.30-7.5
969 үзсэн
1:28
Хаягдал ариун цэврийн цаасыг дахин боловсруулж дугуйн зам тавьжээ
2019 үзсэн
5:59
Ангарпедиа: Барак Обама
1421 үзсэн
2:47
THIS WEEK 6.23-29
818 үзсэн
2:28
Олимпийн наадмын медалиудыг хуучин гар утас ашиглан хийнэ
1535 үзсэн
6:31
Бүс ба зам санаачилга
1703 үзсэн
3:57
THIS WEEK 6.16-22
904 үзсэн
2:44
Эстон улс нийтийн тээврийн үйлчилгээгээ үнэгүй болгоно
1438 үзсэн
2:10
This week 6.9-15
827 үзсэн
3:59
Бичил хуванцрын хор хөнөөл
1357 үзсэн
1:27
Майкрософт Гитхабыг 7,5 тэрбум ам.доллароор худалдан авлаа
2339 үзсэн
8:24
#Ангарпедиа: Домогт ялалтууд
2874 үзсэн
1:27
Таны гар утас хэр бохир вэ?
1389 үзсэн
3:34
This week 6.2-6.8
509 үзсэн
2:32
Эмгэн хумсны “бизнес”
933 үзсэн
2:11
Япон улсын хүн ам буурч байна
2415 үзсэн
1:29
Хүлэмжийн хийг багасгах технологи
1101 үзсэн
2:2
Эйнштейний харьцангуйн тусгай онолыг хялбаршуулсан бичлэг
305 үзсэн
2:29
92 сая хэрэглэгчийн мэдээллийг хакджээ
1260 үзсэн
1:19
Ажлын бүтээмжийн оргил үе
2279 үзсэн
2:22
Жирэмсэн үед эмэгтэйчүүдийн дуу хоолой өөрчлөгддөг үү?
1443 үзсэн
2:6
Төрийн үйлчилгээнд блокчэйн технологи ашиглана
1261 үзсэн
2:15
Дэлхийн ван гараг дээрх элсэн манханы бүтэц
1630 үзсэн
3:41
This week 5.26-6.1
718 үзсэн
4:54
Архи уу? Хор уу?
3275 үзсэн
2:5
Элсэн цөлд ногоо тарих технологи
1388 үзсэн
2:58
Фэйсбүк, Твиттерт улс төрийн сурталчилгааг журамлана
1121 үзсэн
2:7
Хуванцар иддэг энзим
2322 үзсэн
"Facebook"-ийн шинэ тохиргоо
"Facebook"-ийн шинэ тохиргоо

Фэйсбүк компани шинэ тохиргоотой боллоо. Фэйсбүкийн зарим нэг пэйж хуудсыг хүмүүс “like” дарсан эсвэл дагасан эсэхээ мэдээгүй байхад мэдээлэл гарч ирээд байдаг. Яг үүний эсрэг Фейсбүк компани шинэ тохиргоо гаргалаа.

Энэ нь фэйсбүк, инстаграм хаягуудаар дамжуулан АНУ-ын эсрэг улс төрийн шинжтэй суртал ухуулга хийж байсан Кремлинтэй шууд холбоотой ажилладаг судалгааны нэгэн агентлагийн үйл ажиллагаа ил болсонтой холбоотой аж. Тус агентлагийн хийсэн сурталчилгааг АНУ-ын 10 сая орчим хэрэглэгч үзжээ. Үүнтэй холбоотой суртал ухуулгын шинжтэй хуудсыг хэрэглэгч дагаж байгаа эсэхийг шалгадаг нэмэлт тохиргоо хийгдсэн байна.

Хэрэглэгч “Help Center” буюу тусламжийн төвд хандаж уг тохиргоог хийх юм. Фейсбүк компани 2016 оны ерөнхийлөгчийн сонгуулиас хойш хуурамч мэдээлэлтэй эрс тэмцэж эхэлсэн юм. Учир нь 2016 оны АНУ-ын ерөнхийлөгчийн сонгуулийн сурталчилгааны үйл ажиллагааны үеэр хилийн чанадаас буюу тэр дундаа ОХУ-аас хуурамч хаягуудаар дамжуулан санаатайгаар ташаа мэдээлэл түгээж байсныг фэйсбүк компани тухайн үед мэдэж байсан ч АНУ-ын Засгийн Газарт анхааруулаагүй хэмээн шүүмжлэлд өртөөд байгаа билээ.

Тэд мөн “FAKE NEWS” буюу хуурамч мэдээлэл таних шинэ алгоритм  нэвтрүүлэхээр зэхэж байгаа бөгөөд сурталчилгааны аюулгүй байдлыг улам сайжруулахаар ажиллаж байгаа аж.

 

 

 

Эх сурвалж: Facebook