1:4
Лазер буу
2332 үзсэн
4:19
#Ангарпедиа: Монгол Улсын зэвсэгт хүчин
1931 үзсэн
2:40
This week 6.30-7.5
915 үзсэн
1:28
Хаягдал ариун цэврийн цаасыг дахин боловсруулж дугуйн зам тавьжээ
1884 үзсэн
5:59
Ангарпедиа: Барак Обама
1351 үзсэн
2:47
THIS WEEK 6.23-29
763 үзсэн
2:28
Олимпийн наадмын медалиудыг хуучин гар утас ашиглан хийнэ
1458 үзсэн
6:31
Бүс ба зам санаачилга
1585 үзсэн
3:57
THIS WEEK 6.16-22
843 үзсэн
2:44
Эстон улс нийтийн тээврийн үйлчилгээгээ үнэгүй болгоно
1358 үзсэн
2:10
This week 6.9-15
789 үзсэн
3:59
Бичил хуванцрын хор хөнөөл
1254 үзсэн
1:27
Майкрософт Гитхабыг 7,5 тэрбум ам.доллароор худалдан авлаа
2269 үзсэн
8:24
#Ангарпедиа: Домогт ялалтууд
2796 үзсэн
1:27
Таны гар утас хэр бохир вэ?
1299 үзсэн
3:34
This week 6.2-6.8
463 үзсэн
2:32
Эмгэн хумсны “бизнес”
878 үзсэн
2:11
Япон улсын хүн ам буурч байна
2338 үзсэн
1:29
Хүлэмжийн хийг багасгах технологи
1050 үзсэн
2:2
Эйнштейний харьцангуйн тусгай онолыг хялбаршуулсан бичлэг
233 үзсэн
2:29
92 сая хэрэглэгчийн мэдээллийг хакджээ
1212 үзсэн
1:19
Ажлын бүтээмжийн оргил үе
2224 үзсэн
2:22
Жирэмсэн үед эмэгтэйчүүдийн дуу хоолой өөрчлөгддөг үү?
1388 үзсэн
2:6
Төрийн үйлчилгээнд блокчэйн технологи ашиглана
1193 үзсэн
2:15
Дэлхийн ван гараг дээрх элсэн манханы бүтэц
1568 үзсэн
3:41
This week 5.26-6.1
675 үзсэн
4:54
Архи уу? Хор уу?
3182 үзсэн
2:5
Элсэн цөлд ногоо тарих технологи
1329 үзсэн
2:58
Фэйсбүк, Твиттерт улс төрийн сурталчилгааг журамлана
1071 үзсэн
2:7
Хуванцар иддэг энзим
2274 үзсэн
"Facebook"-ийн шинэ тохиргоо
"Facebook"-ийн шинэ тохиргоо

Фэйсбүк компани шинэ тохиргоотой боллоо. Фэйсбүкийн зарим нэг пэйж хуудсыг хүмүүс “like” дарсан эсвэл дагасан эсэхээ мэдээгүй байхад мэдээлэл гарч ирээд байдаг. Яг үүний эсрэг Фейсбүк компани шинэ тохиргоо гаргалаа.

Энэ нь фэйсбүк, инстаграм хаягуудаар дамжуулан АНУ-ын эсрэг улс төрийн шинжтэй суртал ухуулга хийж байсан Кремлинтэй шууд холбоотой ажилладаг судалгааны нэгэн агентлагийн үйл ажиллагаа ил болсонтой холбоотой аж. Тус агентлагийн хийсэн сурталчилгааг АНУ-ын 10 сая орчим хэрэглэгч үзжээ. Үүнтэй холбоотой суртал ухуулгын шинжтэй хуудсыг хэрэглэгч дагаж байгаа эсэхийг шалгадаг нэмэлт тохиргоо хийгдсэн байна.

Хэрэглэгч “Help Center” буюу тусламжийн төвд хандаж уг тохиргоог хийх юм. Фейсбүк компани 2016 оны ерөнхийлөгчийн сонгуулиас хойш хуурамч мэдээлэлтэй эрс тэмцэж эхэлсэн юм. Учир нь 2016 оны АНУ-ын ерөнхийлөгчийн сонгуулийн сурталчилгааны үйл ажиллагааны үеэр хилийн чанадаас буюу тэр дундаа ОХУ-аас хуурамч хаягуудаар дамжуулан санаатайгаар ташаа мэдээлэл түгээж байсныг фэйсбүк компани тухайн үед мэдэж байсан ч АНУ-ын Засгийн Газарт анхааруулаагүй хэмээн шүүмжлэлд өртөөд байгаа билээ.

Тэд мөн “FAKE NEWS” буюу хуурамч мэдээлэл таних шинэ алгоритм  нэвтрүүлэхээр зэхэж байгаа бөгөөд сурталчилгааны аюулгүй байдлыг улам сайжруулахаар ажиллаж байгаа аж.

 

 

 

Эх сурвалж: Facebook