1:17
Виртуал фитнесс
547 үзсэн
1:17
Хэвлэмэл үнэт эдлэл
243 үзсэн
3:37
Трамптай өнгөрүүлсэн нэг жил
920 үзсэн
1:11
Ном уншвал урт насална
583 үзсэн
Ховор үнэт эдлэл алдагджээ
960 үзсэн
3:55
Тусгай дугаар: Эрх мэдлийн шунал
879 үзсэн
2:56
Татварын нэмэгдлийн эсрэг жагслаа
933 үзсэн
3:56
THIS WEEK 6-12 JANUARY
424 үзсэн
2:56
Хог хаягдлын ухаалаг систем
620 үзсэн
2:22
Далд давсны хэрэглээг бууруулна
583 үзсэн
3:48
Эрчим хүч
484 үзсэн
2:41
Дасан зохицох чадвар
1856 үзсэн
2:25
Тусгай алгоритм ашиглаж бүтээсэн концертын танхим
2516 үзсэн
2:38
Шинэ цоорхой илэрлээ
2079 үзсэн
2:0
Иргэдийн санхүүгийн боловсролыг дээшлүүлнэ
537 үзсэн
1:23
"Google" компани сар луу
901 үзсэн
1:49
Хурдан цэнэглэгч
1761 үзсэн
1:7
Орчуулагчтай чанга яригч
553 үзсэн
1:23
Японд ажилгүйдлийн түвшин буурч байна
716 үзсэн
4:34
Хүн хэрхэн хөгширдөг вэ?
2325 үзсэн
1:17
Никола Тесла ба цахилгаан гүйдлийн дайн
3974 үзсэн
1:8
Шинэ G-Class 2018 онд гарна
2409 үзсэн
1:59
Нохой тэжээдэг хүмүүс урт насалдаг
1523 үзсэн
1:5
БНХАУ 13000 веб хуудсын үйл ажиллагааг зогсоожээ
937 үзсэн
3:7
This week (01-05)
538 үзсэн
1:3
“Тесла” компанийн шинэ зай хураагуур
1542 үзсэн
2:41
Ираны бослого 8 дахь өдрөө үргэлжилж байна
2129 үзсэн
2:33
Шинэ Япон улс
2501 үзсэн
2:54
Татварын эсрэг
967 үзсэн
4:41
2018 оны шинэ загвар
1637 үзсэн
"Facebook"-ийн шинэ тохиргоо
"Facebook"-ийн шинэ тохиргоо

Фэйсбүк компани шинэ тохиргоотой боллоо. Фэйсбүкийн зарим нэг пэйж хуудсыг хүмүүс “like” дарсан эсвэл дагасан эсэхээ мэдээгүй байхад мэдээлэл гарч ирээд байдаг. Яг үүний эсрэг Фейсбүк компани шинэ тохиргоо гаргалаа.

Энэ нь фэйсбүк, инстаграм хаягуудаар дамжуулан АНУ-ын эсрэг улс төрийн шинжтэй суртал ухуулга хийж байсан Кремлинтэй шууд холбоотой ажилладаг судалгааны нэгэн агентлагийн үйл ажиллагаа ил болсонтой холбоотой аж. Тус агентлагийн хийсэн сурталчилгааг АНУ-ын 10 сая орчим хэрэглэгч үзжээ. Үүнтэй холбоотой суртал ухуулгын шинжтэй хуудсыг хэрэглэгч дагаж байгаа эсэхийг шалгадаг нэмэлт тохиргоо хийгдсэн байна.

Хэрэглэгч “Help Center” буюу тусламжийн төвд хандаж уг тохиргоог хийх юм. Фейсбүк компани 2016 оны ерөнхийлөгчийн сонгуулиас хойш хуурамч мэдээлэлтэй эрс тэмцэж эхэлсэн юм. Учир нь 2016 оны АНУ-ын ерөнхийлөгчийн сонгуулийн сурталчилгааны үйл ажиллагааны үеэр хилийн чанадаас буюу тэр дундаа ОХУ-аас хуурамч хаягуудаар дамжуулан санаатайгаар ташаа мэдээлэл түгээж байсныг фэйсбүк компани тухайн үед мэдэж байсан ч АНУ-ын Засгийн Газарт анхааруулаагүй хэмээн шүүмжлэлд өртөөд байгаа билээ.

Тэд мөн “FAKE NEWS” буюу хуурамч мэдээлэл таних шинэ алгоритм  нэвтрүүлэхээр зэхэж байгаа бөгөөд сурталчилгааны аюулгүй байдлыг улам сайжруулахаар ажиллаж байгаа аж.

 

 

 

Эх сурвалж: Facebook